Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Κουΐζ: Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με Αμερικάνικη καρδιά”. Ποιός το είπε;

«Είμαι 37 ετών στην καρδιά της ελληνικής πολιτικής. Δεν ξέρω αν ο Γουόλτερ σου είπε για το υπόβαθρό μου. Είμαι μισός Αμερικανός και μισός Έλληνας… Γεννημένος στο Σαν Φρανσίσκο, είμαι μετανάστης στην Ελλάδα… Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900. Αυτή τη στιγμή ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός, για ακόμη μια φορά. Ο αδελφός μου είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του ‘60. Η μητέρα μου προήδρευε και προεδρεύει σε διάφορες γυναικείες οργανώσεις. Ο γαμπρός μου 100% είναι πολιτικός για τα πανηγύρια. Περιστασιακά και εγώ ο ίδιος στήνω μια παράσταση ως υιός του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με αμερικανική καρδιά…».


Νίκος Παπανδρέου (Επιστολή προς την Αμερικανίδα φίλη του Χριστίνα Βαρντ – Περιοδικό «Νέμεσις», τεύχος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2004).






Διαβάζω στο περιοδικό NEMECIS Ιαν-Φεβρ.2004, σελ.98-99 όπως επίσης και σε πρόσφατη αναδημοσίευση στο βιβλίο “Η Ελλάδα Αιμορραγεί”, έκδοση 2008, την επιστολή όπου μεταξύ άλλων γράφει ο κ. Νίκος Παπανδρέου:


«Είμαι μισός Αμερικανός και μισός Έλληνας. Γεννημένος στο Σαν Φρανσίσκο, είμαι μετανάστης στην Ελλάδα (….). Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900. Αυτή την στιγμή ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός , για ακόμη μια φορά. Ο αδελφός μου (σ.σ ο σημερινός πρόεδρος του ΠαΣοΚ κ. Γ. Παπανδρέου) είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του 1960. Περιστασιακά και εγώ ο ίδιος στήνω μια παράσταση ως υιός του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με Αμερικάνικη καρδιά”.


Υπενθυμίζω ότι ο κ. Νίκος Παπανδρέου διετέλεσε σύμβουλος στο Υπουργείο Αιγαίου και σύμβουλος στο Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών, με κρατικό αυτοκίνητο, με κρατικούς φύλακες και τις ανάλογες αποδοχές, όταν ο αδελφός του ( ο σημερινός ..εν δυνάμει πρωθυπουργός) ήταν Υπουργός Εξωτερικών. Ήταν η εποχή που -κατ` δήλωση Πάγκαλου- στο υπουργείο ομιλείτο η Αμερικανική αντί της Ελληνικής γλώσσας!


Και για να κλείσουμε το θέμα περί πατριωτών και πατριωτισμού θα αναφέρω μια δήλωση της κυρίας Μαργαρίτας Παπανδρέου στο ΕΨΙΛΟΝ της Ελευθεροτυπίας (αναδημοσίευση από τις ΕΙΚΟΝΕΣ της Ελένης Βλάχου) όπως την αναδημοσίευσε ο ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ του Ρίζου (2-3-2004).

Είπε λοιπόν η προεδρομήτωρ κ. Μαργαρίτα Παπανδρέου: ” Η Ελλάδα είναι ένα υπέροχο μέρος , που θα ήταν ακόμα καλύτερο αν κατοικείτο από Αμερικανούς”.


Τα σχόλια δικά σας!