Πολύ καλός ο τίτλος για να είναι αληθινός!
Πάμε να πιάσουμε , λοιπόν, το θέμα που βρωμάει χειρότερα και από βόθρο.
Το οικοδόμημα «ΜΜΕ», που επί δεκαετίες διαμορφώνει την άποψη και την κρίση των Ελλήνων, ευρίσκεται σε απόλυτη ταύτιση και στενή συνεργασία με την εκάστοτε πολιτική ηγεσία, συντελώντας στην καταστροφή και τον αφανισμό των Ελλήνων και της Ελλάδος.
Τα Μέσα Μαζικής «Ενημέρωσης» που εδρεύουν εις τον ελλαδικό χώρο, συνιστούν αναπόσπαστο τμήμα του παγκοσμίου ειδησεογραφικού μηχανισμού, ο οποίος έχει ως κινητήριους μοχλούς τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗ
Ιδρυθείς το 1922. Σημερινός Πρόεδρος ο Χρήστος Λαμπράκης.
Ο «ΔΟΛ», δραστηριοποιείται στον τομέα τον Εκδόσεων, Εταιρειών Εκτυπώσεων, Τηλεοπτικών Καναλιών, Διανομής Τύπου και Τουρισμού.
Με συντονισμένες προσπάθειες πλανά τους Έλληνες μέσα από ρυπαρά μέσα παραπληροφόρησης (εφημερίδες, τηλεοπτικοί σταθμοί κλπ), τα οποία παράλληλα προβάλλουν δραστηριότητες Εβραίων, Τούρκων, Βούλγαρων, Σκοπιανών, τεκτόνων, θρησκευτικών οργανώσεων (Εκκλησία Α.Ε, Σαϊεντολόγοι), κρατώντας έτσι μακριά τους Έλληνες από την ωμή πραγματικότητα και αλήθεια.
Μπορεί η άμορφη μάζα κοιμώμενων Ελλήνων να γνωρίζει τον Λαμπράκη ως «κουλτουριάρη», λόγω της αφοσίωσής του με μέγαρα μουσικής και εικαστικές δραστηριότητες, όμως αδιαφορεί επιδεικτικά για το καταστροφικό και ανθελληνικό έργο που πράττουν οι εκάστοτε φυλλάδες και τηλεοπτικοί σταθμοί που ελέγχει ο «ΔΟΛ».
Με λυσσαλέα μανία τρέχουν οι Έλληνες σε περίπτερα, αγοράζουν δισκάκια ταινιών κινηματογράφου και διψάν για την «αντικειμενικότητα» των δημοσιευμάτων του «ΔΟΛ» (και όχι μόνο). Με περισσή όρεξη οι Έλληνες ανοίγουν τις τηλεοράσεις τους και παρακολουθούν αποχαυνωμένοι τον αφανισμό τους, παραμένοντας ωσάν απλοί θεατές, του τέλους τους.
Η επιρροή του «ΔΟΛ» στους Έλληνες, μέσα από τη προπαγάνδα των πολιτικών κομμάτων στα διάφορα έντυπα, είναι τεράστια.
Για παράδειγμα, εφημερίδες του οργανισμού αυτού, όπως «Το Βήμα», συχνά δημοσιεύουν στατιστικά δεδομένα δημοσκοπήσεων προσπαθώντας να ενισχύουν το τάδε κόμμα, ανάλογα με την περίσταση (πχ προεκλογική περίοδος) ή ανάλογα με το ποια κόμματα ενισχύουν περισσότερο οικονομικά τον «ΔΟΛ» την εκάστοτε εποχή.
Απροκάλυπτα το φύλλο του «Βήματος» της 21/3/2008 σχολιάζει ότι «6 στους 10 Έλληνες επιθυμούν τη δημιουργία νέου κεντρώου κόμματος στελεχωμένου από επιχειρηματίες, άποψη που αποτυπώθηκε μέσα από δημοσκόπηση»....
Τέλος πρώτου μέρους!
Πηγή: berlin-athen.eu /katohika.gr
asimpiestos.blogspot.com
Πάμε να πιάσουμε , λοιπόν, το θέμα που βρωμάει χειρότερα και από βόθρο.
Τα Μέσα Μαζικής «Ενημέρωσης» που εδρεύουν εις τον ελλαδικό χώρο, συνιστούν αναπόσπαστο τμήμα του παγκοσμίου ειδησεογραφικού μηχανισμού, ο οποίος έχει ως κινητήριους μοχλούς τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗ
Ιδρυθείς το 1922. Σημερινός Πρόεδρος ο Χρήστος Λαμπράκης.
Ο «ΔΟΛ», δραστηριοποιείται στον τομέα τον Εκδόσεων, Εταιρειών Εκτυπώσεων, Τηλεοπτικών Καναλιών, Διανομής Τύπου και Τουρισμού.
Με συντονισμένες προσπάθειες πλανά τους Έλληνες μέσα από ρυπαρά μέσα παραπληροφόρησης (εφημερίδες, τηλεοπτικοί σταθμοί κλπ), τα οποία παράλληλα προβάλλουν δραστηριότητες Εβραίων, Τούρκων, Βούλγαρων, Σκοπιανών, τεκτόνων, θρησκευτικών οργανώσεων (Εκκλησία Α.Ε, Σαϊεντολόγοι), κρατώντας έτσι μακριά τους Έλληνες από την ωμή πραγματικότητα και αλήθεια.
Μπορεί η άμορφη μάζα κοιμώμενων Ελλήνων να γνωρίζει τον Λαμπράκη ως «κουλτουριάρη», λόγω της αφοσίωσής του με μέγαρα μουσικής και εικαστικές δραστηριότητες, όμως αδιαφορεί επιδεικτικά για το καταστροφικό και ανθελληνικό έργο που πράττουν οι εκάστοτε φυλλάδες και τηλεοπτικοί σταθμοί που ελέγχει ο «ΔΟΛ».
Με λυσσαλέα μανία τρέχουν οι Έλληνες σε περίπτερα, αγοράζουν δισκάκια ταινιών κινηματογράφου και διψάν για την «αντικειμενικότητα» των δημοσιευμάτων του «ΔΟΛ» (και όχι μόνο). Με περισσή όρεξη οι Έλληνες ανοίγουν τις τηλεοράσεις τους και παρακολουθούν αποχαυνωμένοι τον αφανισμό τους, παραμένοντας ωσάν απλοί θεατές, του τέλους τους.
Η επιρροή του «ΔΟΛ» στους Έλληνες, μέσα από τη προπαγάνδα των πολιτικών κομμάτων στα διάφορα έντυπα, είναι τεράστια.
Για παράδειγμα, εφημερίδες του οργανισμού αυτού, όπως «Το Βήμα», συχνά δημοσιεύουν στατιστικά δεδομένα δημοσκοπήσεων προσπαθώντας να ενισχύουν το τάδε κόμμα, ανάλογα με την περίσταση (πχ προεκλογική περίοδος) ή ανάλογα με το ποια κόμματα ενισχύουν περισσότερο οικονομικά τον «ΔΟΛ» την εκάστοτε εποχή.
Απροκάλυπτα το φύλλο του «Βήματος» της 21/3/2008 σχολιάζει ότι «6 στους 10 Έλληνες επιθυμούν τη δημιουργία νέου κεντρώου κόμματος στελεχωμένου από επιχειρηματίες, άποψη που αποτυπώθηκε μέσα από δημοσκόπηση»....
Τέλος πρώτου μέρους!
asimpiestos.blogspot.com